11 november, 2020

Novokliniken växer – erbjuder konsultationer och operationer på Kosmetisk Kirurgi

Från och med november månad kan du boka en rådgivning eller en operation hos Kátia Gomes i Jönköping. I samarbete med kliniken Kosmetisk Kirurgi och läkaren Ivan Letterfors erbjuder Kátia Gomes sina tjänster på klinikens mottagning.

Kosmestik Kirurgi är en plastikkirurgisk klinik och drivs sedan starten 1987 av den välrenommerade läkaren Ivan Letterfors och hans team. Kosmetisk Kirurgi har idag en mottagning i centrala Jönköping där samtliga behandlingar, ingrepp och skönhetsoperationer sker.

Det nya samarbetet innebär att Kátia Gomes från Novokliniken kommer att utföra konsultationer och operationer på plats i Jönköping och du kan redan nu boka en tid online via Novokliniken eller Kosmetisk kirurgi.